Vraag en antwoord

Betaalmogelijkheden

iDEAL

Met iDEAL kunt u gemakkelijk en veilig uw betaling voldoen.
U hebt enkel toegang tot internet bankieren van uw eigen bank nodig.

Vooruitbetaling per bank

Zodra het bedrag ontvangen is op onze rekening wordt uw bestelling verder verwerkt. Vermeld bij uw betaling altijd het debiteur en faktuurnummer of het bestelnummer. 

 

Openingstijden

Wij zijn geopend van:

Maandag t/m vrijdag:    7.00 uur - 17.00 uur
Zaterdag en zondag:     Gesloten

Andere tijden na afspraak

 

Verzenden

Verzendkosten:

Voor de verzendkosten van uw bestelling binnen Nederland & België hanteren wij verschillende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag, volume/lengte/gewicht van het desbetreffende artikel. De verzendkosten worden aan u kenbaar gemaakt in de winkelwagen.

Bij een orderbedrag van € 250,00 exclusief BTW bezorgen wij gratis in Nederland  met uitzondering van de Waddeneilanden. (Voor verzending naar de Waddeneilanden graag per mail of telefoon even contact met ons opnemen voor de verzendkosten)

Ook is het mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Uiteraard worden er dan geen verzendkosten in rekening gebracht.

Levertijd:

Op het moment zijn de levertijden vaak langer dan normaal i.v.m. drukte bij de koeriersdiensten en schaarste aan grondstoffen /arbeid door corona. tot proberen wij de volgende levertijden aan te houden

Producten met standaard maten: ± 2 - 5  werkdagen na ontvangst betaling
Op maat vervaardigde producten: ± 2-4 weken na ontvangst betaling

Indien bestellingen  onverhoopt langer duren nemen wij altijd contact met u op.

Uw bestelling wordt op werkdagen (maandag t/m vrijdag) geleverd op het door u opgegeven afleveradres. Wij adviseren u om een afleveradres op te geven waar de hele dag door iemand thuis is. 

Levergebied:

Wij leveren in heel België en Nederland m.u.v. de waddeneilanden.  

Uw zending volgen:

Zodra uw bestelling klaar is wordt deze verpakt en aan het door u opgegeven afleveradres verzonden. U krijgt hiervan een bericht per e-mail met het track & trace nummer.

Retourneren

Bij solide-ladders.nl en VDSTEENXXL zijn we overtuigd van de kwaliteit van onze producten. Ondanks dat kan het zijn dat u af wil zien van uw aankoop. U heeft het recht om de artikelen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst te retourneren zonder opgaaf van redenen. U dient ons hiervoor binnen de 14 kalenderdagen schriftelijk of per email op de hoogte te stellen. Hierna zullen wij u een retourformulier sturen of u kunt het hier downloaden (https://www.jesteigertje.nl/retourneren)  wat ingevuld bij het te retourneren product moet worden bijgesloten. Nadat wij het artikel, in de orginele verpakking, degelijk en breukvrij verpakt, in ons magazijn hebben terug gekregen zullen wij het volledige aankoopbedrag aan u crediteren. De kosten voor het retourzenden zijn voor uw rekening. Onvoldoende en niet gefrankeerde pakketten worden niet aangenomen.

VOOR U OP MAAT GEMAAKTE OF GEPERSONALISEERDE PRODUKTEN KUNNEN NIET WORDEN GERETOURNEERD!

Indien u na 14 dagen een product wil retourneren kan dat alleen indien het een fabricagefout binnen de garantietermijn betreft. Ook dan verzoeken wij u vriendelijk om schriftelijk of per email contact op te nemen zodat wij u een retourformulier kunnen sturen. Na beoordeling van het product zullen wij, afhankelijk van het product en in overleg met u, het artikel laten repareren, omruilen voor een nieuw exemplaar of het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten aan u crediteren. 

Indien u een defect heeft aan uw product buiten de garantie periode vragen wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen zodat we samen kunnen overleggen hoe het een en ander op te lossen. Het is mogelijk dat een gedeelte of de gehele kosten aan u doorberekend worden. 

Herroepingsrecht

U heeft het (wettelijk) recht om binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden, m.u.v. speciaal voor u op maat gemaakte en/of gepersonaliseerde produkten,  de overeenkomst te herroepen. Deze herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag

   - dat u het artikel, of een door u aangewezen derde, niet zijnde de vervoerder, fysiek hebt ontvangen

   - dat u of een door u aangewezen derde, zijnde niet de vervoerder, het laatste artikel, bij een bestelling van meerdere produkten die afzonderlijk worden geleverd, fysiek hebt ontvangen.

   - dat u of een door u aangewezen derde, zijnde niet de vervoerder, de laatste zending of het laatste onderdeel van een bestelling die uit verschillende zendingen en/of onderdelen bestaat, fysiek hebt ontvangen.

Om het herroepingsrecht uit te voeren moet u ons, Solide-ladders.nl /VDSTEENXXL, de Vest 70, 5555XP VALKENSWAARD tel. 040-2070605 Email: info@solide-ladders.nl, schriftelijk of per mail ondubbelzinnig verklaren dat u de overeenkomst wil herroepen. U ontvangt hierna per omgaande een retourformulier.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden, schriftelijk of via de email, voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping:

1. Als u uw overeenkomst herroept, ontvangt u het hele aankoopbedrag welke door u is voldaan, inclusief eventuele leveringskosten en exculsief de kosten voor het retourzenden, binnen een week na ontvangst van het retourgezonden artikel in ons magazijn, van ons terug. Wij betalen u in principe met het zelfde betaalmiddel terug als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht.

2. De goederen dienen per omgaande, maar zeker niet later dan 14 dagen nadat u ons schriftelijk op de hoogte gesteld hebt dat u de overeenkomst wil herroepen, aan ons terug te zenden of te overhandigen.

3. De kosten voor het retourzenden zijn voor uw rekening.

U hebt een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@vdsteenxxl.com
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2013 - 2024 solide-ladders | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel